U heeft van ons kantoor een sommatie ontvangen; hoe nu verder?
U wilt de vordering betalen.
Dit kunt u doen d.m.v. een bankoverschrijving. Ons bankrekeningnummer staat op de correspondentie die u van ons heeft ontvangen.
Denkt u er aan om uw dossiernummer te vermelden bij uw betaling? Zo kunnen wij uw betaling direct en op een correcte manier verwerken.
Ontvangt u liever vanuit ons kantoor een betaallink? Neemt u dan contact met ons op via telefoon of e-mail.
Betaalt u liever contant of per pin? Neem dan contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.
U wilt een betalingsregeling.
Op grond van de wet zijn wij niet verplicht genoegen te nemen met een betalingsregeling. Desalniettemin zijn wij altijd bereid om, uiteraard in overleg met onze opdrachtgever, met u samen te kijken naar een passende oplossing voor de betaling van uw schuld.
Neemt u hiervoor contact met ons op. Dit kan telefonisch maar ook per e-mail.
Kijk voor informatie over het op orde krijgen van uw financiële situatie op www.nibud.nl
Ziet u door uw financiële problemen geen uitweg meer en denkt u aan zelfdoding? Er is altijd een oplossing; u belt gratis – en anoniem – naar 0800-113 (www.113.nl)
Uw specialist in
creditmanagement